Малко след като светът отпразнува 40 години от стъпването на човек на Луната, компанията Moonpublicity излезе с оферта за аукцион за продажба на лиценз на технология, която позволява форматиране на гигантско лого от видимата страна на естествения спътник.

В началото на ноември компанията ще обяви победител, а началната тръжна цена е 46 хил. долара.

Лунният рекламен постер ще бъде създаден от роботи-луноходи по предварително разчистен терен и ще остане там с векове, ако не и с хилядолетия.

Авторите на идеята са убедени, че дори да възникнат трудности и проектът да се провали, пред победителя ще се разкрият огромни перспективи за въздействие върху медиите и само с печалбата на подобен търг.

Компанията е определила цената на лунната реклама на базата на рекламата по време на Super Bowl-а и броя зрители на шампионата. Те обясняват, че всеки човек на земята поне веднъж в месеца поглежда към нощното небе.