Провалът на голяма сделка помогна на тази жена да стане милионер

7733
Провалът на голяма сделка помогна на тази жена да стане милионер

© Instagram

На австралийския предприемач Джоди Фокс й било омръзнало да излиза разочарована от магазини за обувки. "Прибираш се вкъщи и си казваш: 'Свършили са моя номер' или 'Нямаха цвета, който исках,' затова си помислих, че трябва да разрешим този проблем," казва тя.

Нейното решение на проблема е Shoes of Prey - онлайн магазин за обувки по поръчка, който в рамките на няколко дни може да осигури определен размер обувки с шарки като на зебра, например, ако имате нужда, и то на по-ниска цена, отколкото бихте очаквали.

Компанията, която е основана през 2009 г. в Сидни, но сега е базирана в Лос Анджелис, предлага над 6 милиона дизайна на обувки за клиентите си чрез съблазнителен уеб интерефейс, което превръща осигуряването на обувки по поръчка в толкова просто нещо, колкото поръчването на пица онлайн.

Как бивш военен създаде лайфстайл марка за 100 млн. долараДаниел Аларик не изглежда като типичният моден предприемач.

Shoes of Prey досега е набрала 26 млн. долара финансиране. Обувките се произвеждат във фабрика в Китай, която компанията открива през 2014 г. Обувките обикновено се доставят в двуседмичен срок.

"Целият подход е не толкова диктаторски, колкото при традиционните марки обувки, които ви казват: 'Това ще носите този моден сезон,'" казва един от първите акционери в компанията Илейн Стед от Blue Sky Funds. "Вместо това компанията ви казва: 'Кажете ни каква обувка точно искате, кога я искате и ние ще я направим за вас."


Фокс, която има висше образование в сферите на правото и рекламата, основава компанията заедно с двама бивши ръководители в Google, в това число и тогавашния й съпруг Майк Фокс, който все още е главен изпълнителен директор. Бившият служител на Googler Майк Нап се занимава с инженерния екип на Shoes of Prey. Нито един от тримата преди това не е имал опит в обувната индустрия.

Компанията имаше труден период през 2016 г., след като шумно рекламираното партньорство с физическите магазини на Nordstrom приключи по-малко от година след началото му. Дизайнерските студия в шест от магазините на Nordstrom бяха считани за сериозна стъпка напред в развитието на марката.

Nordstrom има дял в Shoes of Prey и продължава да продава обувките от марката онлайн. Изтеглянето на физическите магазини от партньорството обаче налагат промени в марката.

Завръщането ексклузивно към онлайн продажбите ни освободи да се концентрираме върху нашия основен канал, казва Джоди Фокс.

Компанията ще трябва да продължи да намира финансиране, за да се отличава от другите, смятат анализатори. "Има толкова много компании за обувки, че наистина имаш нужда от всяко едно предимство, за да привлечеш вниманието на клиентите," казва анализаторът Бет Голдстайн.

От Shoes of Prey се очаква да пуснат и експресни поръчки на обувки, които ще са с едноседмична доставка. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg