С напълно подходящо име за алкохолен бизнес, той вече е милиардер

3745
С напълно подходящо име за алкохолен бизнес, той вече е милиардер

© Instagram

Фамилното име на Бърт Бевъридж (Bert Beveridge) - основателя на Tito’s Handmade Vodka, е напълно подходящо за предприемач в сферата на алкохолните напитки (бел. ред. - beveridge означава напитка, в превод от англ. език).

55-годишният тексасец, чийтo прякор е “Тито,” натрупа състояние от едноименната марка водка, която произвежда. Неговата компания,която е базирана в Остин, Тексас е продала 45 млн. бутилки водка през миналата година.

Продажбите се очаква да достигнат 58 млн. бутилки тази година, според Beverage Marketing Corporation.

Тези цифри и очакванията за продължителен ръст в дейността на Tito’s Handmade Vodka повишиха стойността на компания до рекордни нива.

Въз основа на продажбите за 2016 г., компанията се оценява на 2.5 млрд. долара, а Бевъридж, който притежава цялата компания, влезе в класацията на 400-те най-богати американци на Forbes.

От наркоман до мултимилионер: Историята на Майк ЛинделСъздателят на MyPillow казва, че бившите наркомани, които са успели в живота, не са много, но той е един от тях


Пътят на Бевъридж към търговията с алкохол е доста криволичещ. Той израства в Сан Антонио, където играел поло и имал намерение да си изкарва прехраната с дресировка на коне.

Когато се записва в Университета на Тексас в Остин, плановете му вече са се променили и той започва да се занимава с геология и геофизика.

 

A post shared by Tito's Handmade Vodka (@titosvodka) on

 
След като се дипломира, той започва работа в петролната индустрия, благодарение на което пътува до Венецуела и Колумбия. След това се занимава с ипотечни кредити в началото на 90-те години. Някъде по това време започва да прави различни видове овкусена водка като коледен подарък за приятели.

Когато имотният пазар се срива по-късно през 90-те години, Бевъридж се оказва, че няма ясна посока в живота. Докато гледал телевизия една вечер, той попаднал на следния мотивационен съвет: “Намерете къде се пресичат това, което обичате да правите и това, в което сте добри.”

Изглежда бизнесът с водката го зовял.

Така Бевъридж решава да отвори собствена дестилерия, но властите в Тексас отказват да му издадат лиценз за производство на алкохол. Той се заема да проучи внимателно законите на щата, намира вратичка и обжалва. Скоро след това получава лиценз.

 

A post shared by Tito's Handmade Vodka (@titosvodka) on

 
Тъй като разполагал с малко пари в брой, той взема назаем близо 90 000 долара от 19 кредитни карти, за да стартира бизнеса си. Спи на дивани и на земята, за да успява да финансира компанията си сам, докато работи, за да усъвършенства продукта си.

През 2001 г. Бевъридж прави своя голям пробив. Той пуска своята марка водка на състезанието World Spirits Competition в Сан Франциско и печели. Същата година излиза на печалба за първи път, а продажбите продължават да растат.

Останалото е история с високо съдържание на алкохол.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg