Скини дънките изживяха своето време.

Това, което клиентите вече искат, са удобни дрехи, а от Levi's са готови да им ги предоставят с по-щедри откъм плат и направо торбести дънки тази година.

Легендарната американска марка обяви, че помага за преминаването на модата от скини към по-широки дънки.

"Мисля, че до известна степен оглавяваме тази тенденция," заяви главният изпълнителен директор на Levi Strauss Чип Берг по време на разговор с анализатори, в който обсъди резултатите на компанията за четвъртото тримесечие.

"Линията, която пуснахме през изминалия сезон, е със свободна кройна. Моделите - както за мъже, така и за жени, вече са в магазините ни. Те са до известна степен със свободна, права кройка и се продават много, много бързо."

Бърг също така изтъкна "тенденцията на преминаване към по-небрежни и свободни дрехи като цяло."

Тази промяна в стила обаче все още не е достатъчна, за да повиши продажбите. Тази седмица от Levi's обявиха 12% спад в продажбите на годишна база за четвъртото тримесечие.

Както и повечето търговци на дребно, от Levi's отдават спада основно на затварянията на магазини заради пандемията и спада в броя на посетителите в собствените й магазини и в магазините, които продават дънковите й облекла. Акциите на Levi's вчера поевтиняха с близо 6%.

От Levi's не са единствените, които смятат, че популярността на широките дънки ще нараства. Базираната в Лос АНджелис JNCO, която беше известна с дънките с широки крачоли през 90-те години, пусна отново своите дънки през 2019 г.

Цените им варират от 130 до 200 долара за чифт, а някои модели дори имат бродерия или отличителни шевове.

"Пандемията като цяло се отрази негативно на много марки, но пък повиши нашите продажби," казва пред CNN Business Камила Рива, вицепрезидент на JNCO. "Нашите дънки са легендарни и същевременно удобни, а това е нещото, което хората търсят сега".