Музикалната платформа Spotify е набрала 250 млн. долара финансиране, което я превръща в една от най-добре капитализираните стартъп компании и й дава пазарна оценка от над 4 млрд. долара.

Допълнителното финансиране може да помогне на шведската компания да подсили позициите си в САЩ, тъй като нетните й загуби са нараснали до 77 млн. долара през 2012 г., информира Mashable.

Spotify е удвоила приходите си през 2012 г. до близо 600 млн. долара вследствие на нарастващата си популярност, но въпреки това продължава да е на загуба.

Пред около година Spotify беше набрала 100 млн. долара финансиране, а пазарната й оценка бе 3 млрд. долара.

С последната си пазарна оценка Spotify се присъединява към стартъп компаниите, оценени на 4 млрд. долара. Pinterest наскоро бе оценена на малко под 4 млрд. долара. Смята се, че Snapchat е отхвърлила оферти за придобиване на стойност до 4 млрд. долара, а пазарната оценка на Uber също се приближава до тази стойност.