Subway пуска ново меню, което представлява най-мащабното преобразяване в почти 60-годишната история на компанията.

Основната привлекателност на веригата е възможността хората да могат да "направят" свои собствени сандвичи.

Привидно неограничените комбинации обаче водят до опашки в ресторантите.

Новото меню на Subway е насочено към рационализиране на тези възможности. От вторник клиентите ще бъдат посрещани с обновено меню в своите около 21 000 ресторанта в САЩ, включващо 12 сандвича под името Subway Series.

Новото, по-добре организирано меню, е разделено на четири категории (Cheessteaks, Italianos, Chicken и Clubs), състоящи се от по три сандвича. Всичките 12 сандвича са нови в менюто, като някои заменят предишните версии с нови имена и леки промени. Например, сандвичът с кюфтета Маринара вече се нарича The Boss с новодобавено разтопено сирене моцарела.

От Subway посочват, че хората могат да поръчват както тези сандвичи, така и персонализираните опции, ако предпочитат, съобщава CNN.

Почина съоснователят на веригата Subway Питър БъкБък успява да превърне първоначалната си инвестиция от 1000 щатски долара в успешна корпорация с оценка от над 1 милиард долара

„Допълващите се вкусове и експертно изработеният баланс на протеини, сирене, сосове и пресни зеленчуци са предназначени да увеличат максимално вкуса и желанието“, казва веригата, добавяйки, че промените позволяват на клиентите „да изследват нови възможности отвъд любимата си комбинация - ваша собствена персонализация."

Миналата година Subway пусна актуализирано меню, включващо 20 нови и освежени съставки . Например, пуешкото и шунката бяха нарязани на по-тънки филийки, а на щанда се върнаха стари артикули, като пиле на скара и печено говеждо.

Обновеното меню беше част от рекламната кампания Eat Fresh Refresh, която ще бъде променена, за да популяризира новото меню Subway Series.

Продажбите в локациите на Subway в САЩ спадат през последните години, според изследователската фирма Technomic. Те възлизат на 12.3 милиарда долара през 2013 г. - най-добрата година за последните 15.

През 2021 г. продажбите са паднали до 9.4 милиарда долара, според анализа на Technomic. Броят на локациите е намалял за пета поредна година до 20 746. Subway е частна компания и не разкрива публично данни за продажбите.