Защо компания за велосипеди постави телевизор на кутиите си?

1195
Защо компания за велосипеди постави телевизор на кутиите си?

Компания за велосипеди, голяма част от чиито продукти пристигат повредени по време на доставката, реши проблема, като направи една проста промяна: отпечата телевизор върху кутиите.

Чрез маскирането на велосипедите като телевизори холандският производител VanMoof, който изнася колела в чужбина, намалява щетите с между 70 и 80 на сто.

Тако Карлиър, съосновател на VanMoof, казва за The Independent: "Приложихте тази идея, защото регистрирахме много щети, особено при пратки в САЩ. В крайна сметка, целият ни магазин в Бруклин се напълни с ремонтирани велосипеди, които са повредени при превоза и ние трябваше да ги продаваме с отстъпка.

Нашият екип се събра и сметнахме, че куриерите ще бъдат по-внимателни с пакетите, ако знаят, че в тях има по-ценни стоки. Тъй като нашите кутии са точно с размерите на голям плосък телевизор, решихме да го отпечатаме върху тях. Идеята работи чудесно. В САЩ броят на повредените стоки падна от 70 до 80 на сто," допълва Карлиър.

Компанията, която изигра интернет и светаАвстралийска компания най-накрая си призна, че през последните две години е пускала бързо набиращи популярност в интернет клипове, които са фалшиви

 

Творческият директор на компанията Бекс Рад разкри идеята в блог пост, озаглавен "Нашата тайна е вън", в който той казва, че компанията е трябвало да предприеме действия за намаляване на повредите, за да отговори на амбициозната си цел за увеличаване на онлайн продажбите.

Той пише: "Ние започнахме да доставяме по вода велосипеди преди осем години и се опитахме да намерим партньори, които да дават на колелата ни същите любов и грижа като нас. И все пак, без значение кой ги доставяше, твърде много от нашите велосипеди пристигаха повредени. Това се превърна в скъп за нас и досаден за нашите клиенти проблем.

За да постигнем целта си 90 на сто от нашите продукти да се продават онлайн до 2020 г., ние трябваше да намерим решение."

Докато VanMoof първоначално се надява да запази идеята в тайна, компанията впоследствие я обяви публично в Facebook, след като информация за него изтече в Twitter.

Публикацията предизвика положителна реакция в социалните мрежи, като хората описват идеята като "блестяща" и "безумно умна".

Снимки: twitter, vanmoof

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg