Британците признават, че са пияни на три четвърти от снимките, на които присъстват във Facebook, показва ново проучване, цитирано от вестник Telegraph.

Пълнолетните потребители на социалната мрежа казват, че са под влияние на алкохола средно на 76% от снимките, на които са тагнати.

Празничният сезон вече върви с пълна сила и повече от половината от участниците в проучването казват, че има техни снимки във Facebook, които не биха искали колегите или работодателите им да не виждат. Общо 8% пък си признават, че присъстват на снимки, които биха могли да им донесат "сериозни неприятности" на работа.

Въпреки тези страхове за имиджа онлайн, проучването също така разкрива, че две трети от британците нарочно са тагнали свои приятели в изобличаващи снимки, така че други техни приятели да ги видят.

Може би съвсем неизненадващо 93% от потребителите на Facebook във Великобритания са заявили, че са изтривали таговете към компрометиращи ги снимки, защото са били "прекалено срамни".

Въпреки това много потребители позволяват на другите достъп до подобни снимки. Една четвърт от участниците в проучването казват, че настройките на профилите им са такива, че всеки може да разглежда снимките във Facebook, в които те са тагнати, а само един на всеки 10 не позволява достъп дори и на приятелите си. По-голяма част от участниците (58%) споделят, че позволяват на приятелите си във Facebook да разглеждат снимки, в които са тагнати.

Проучването е проведено от MyMemory.com сред 1 781 потребители на Facebook.