Подпомогнати от силния ръст в Латинска Америка и Близкия изток/Африка, глобалните разходи за интернет реклама нарастват с 12% на годишна база през първото тримесечие на 2012 г., показват данни на Nielsen.

Рекламните разходи, като цяло, бележат ръст от 3.1% за периода и всички медийни сектори отчитат повишение, с изключение на списанията, при които рекламата намалява с 1.4%.

Дори и рекламата във вестниците, които са известни като сегмент, в който има свиване на мащабите и дейността, нараства с 3.1%.

Единственият сгмент, който отчита двуцифрен ръст на рекламата през първото тримесечие обаче, е интернет рекламата.

Малко изненадващо вторият най-голям ръст на рекламните разходи е при радиата, където повишението е от 7.9% на годишна база.

Ръстът на разходите при външната реклама е 6.4%, докато при киното е 4.1%.

Вестниците и телевизията отчитат ръст от 3.1% и 2.1%, респективно, на рекламните приходи.