TikTok копира Facebook и Instagram

845
TikTok копира Facebook и Instagram

© Pixabay.com

Преди около година от Facebook стартира Instagram Reels - функционалност, която наподобява конкурента Tik Tok, позволяващ потребителите да публикуват кратки видеа на фона на музика.

Днес, 12 месеца по-късно, този път от TikTok са тези, които решиха да копират конкурентите си.

Популярната сред младото поколение социална мрежа пусна популярните сторита (Stories), или кратки видеа, които ще изчезват след 24 часа.


От TikTok потвърдиха, че това е нов експериментален начин, които се предоставя на създателите на съдържание, за да могат те да покажат на последователите си своите креативни идеи.

Популярните „сторита“ бяха пуснати в Instagram през 2016 г., като потребителите веднага направиха аналог със Snapchat. Днес те са еднa от най-широко изполваните функционалности в платформата, с над 500 млн. потребители на дневна база.

Как работник от Италия се превърна в един от най-популярните хора в TikTok?Той печели слава от дома си, без да говори и да използва нещо друго, освен стар смартфон и импровизирани помощни средства

Това е пореден пример, как големите технологични платформи взаимстват идеи една от други и ги внедряват в платформите си, пише Insider.

Припомняме, че Facebook купува Instagram през 2012 г. за сумата от 1 млрд. долара. По-рано през същата година съоснователят на социалната мрежа Марк Закърбърг пише поредица от имейли, в които изказва мнение, че Instagram е основна заплаха за бизнеса на Facebook.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg