Преди около година от Facebook стартира Instagram Reels - функционалност, която наподобява конкурента Tik Tok, позволяващ потребителите да публикуват кратки видеа на фона на музика.

Днес, 12 месеца по-късно, този път от TikTok са тези, които решиха да копират конкурентите си.

Популярната сред младото поколение социална мрежа пусна популярните сторита (Stories), или кратки видеа, които ще изчезват след 24 часа.

От TikTok потвърдиха, че това е нов експериментален начин, които се предоставя на създателите на съдържание, за да могат те да покажат на последователите си своите креативни идеи.

Популярните „сторита“ бяха пуснати в Instagram през 2016 г., като потребителите веднага направиха аналог със Snapchat. Днес те са еднa от най-широко изполваните функционалности в платформата, с над 500 млн. потребители на дневна база.

Как работник от Италия се превърна в един от най-популярните хора в TikTok?Той печели слава от дома си, без да говори и да използва нещо друго, освен стар смартфон и импровизирани помощни средства

Това е пореден пример, как големите технологични платформи взаимстват идеи една от други и ги внедряват в платформите си, пише Insider.

Припомняме, че Facebook купува Instagram през 2012 г. за сумата от 1 млрд. долара. По-рано през същата година съоснователят на социалната мрежа Марк Закърбърг пише поредица от имейли, в които изказва мнение, че Instagram е основна заплаха за бизнеса на Facebook.