За търговията с луксозни стоки се задават тежки времена

295
За търговията с луксозни стоки се задават тежки времена

Наслаждавайки се на простичък обед от салата с риба тон, телешко варено и червено вино, Беноа Гуе, главен винар на компанията за производство на шампанско Moet & Chandon, гледа от високо на финансовата криза, разтърсваща световната икономика, разказва Асошиейтед прес.

"Компанията ни е на над 200 години и през изминалите два века сме се сблъсквали с кризи, войни и проблеми, но още сме тук", казва той, докато навън берачите събират реколтата грозде, от което ще бъде направено шампанско.

Moet & Chandon е оцеляла дори през по-суровите времена на Френската революция, когато аристократите спрели да купуват шампанско и винарната се научила да превръща нещастието в успех, печелейки от износ.

Ако сред водовъртежа, помитащ световните пазари, късметът отлети в един миг, търговията с луксозни стоки, като спортни коли, дрехи от висшата мода, скъпи вина, швейцарски часовници, може да понесе тежък и незабавен удар.

Но мнозина търговци не губят хладнокръвие, уверени, че висшите слоеве винаги ще имат пари за харчене.

Източник: БТА

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg