Рекламодатели си правят застраховка „Тайгър Уудс"

1088
Рекламодатели си правят застраховка „Тайгър Уудс

Компании, които наемат знаменитости, за да рекламират продуктите им си правят застраховка „Тайгър Уудс", съобщава New York Times.

"Компаниите си казват „Ако може да се случи на Тайгър Уудс, може да се случи на всеки!" казва адвокат от нюйоркската Loeb & Loeb. „Трудно е, обаче, в едни такива случаи да се преценят загубите на компаниите по неудачните рекламните лица.

Има няколко начина - това са стойността на заснемането на рекламите и разходите по намиране и заснемане на нови реклами с други лица," обяснява той.

Компаниите, също така, обмислят да включат „морални клаузи" в договорите си със знаменитостите, които да им позволяват да прекратят отношенията си с тях, в случай, че звездата направи определени нарушения.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg