Екипи на "Софийска вода" проверяват некоректни клиенти през март
Този месец екипи на „Софийска вода” АД започват да проверяват некоректните клиенти в кварталите „Дружба” 1, „Дружба” 2, “Надежда” 1 и „Надежда” 2, за да преговарят с тях за различните начини на изплащане на задълженията, които дружеството предлага.
Длъжниците с над три просрочени сметки за вода в тези квартали са 4 536, а размерът на техните задължения е достигнал над 2 млн. лв., като само за „Дружба” 1 те са близо 1 млн. лв. Най-голямата неплатена сметка на домакинство е повече от 5 000 лв. в кв. „Дружба”, а в кв. „Надежда” тя е около 3 000 лв., информират от "Софийска вода".
Представителите на дружеството прилагат индивидуален подход и всеки клиент може сам да избере най-удобния за него начин на плащане. Задълженията могат да се изплатят директно на посредниците или да бъдат сключени споразумения за разсрочено плащане на дълга. През 2006 г. са сключени общо 6042 споразумения за разсрочено плащане, а от началото на тази година досега - 758.