Руските клиенти са втори след англичаните с интереси към българския пазар на недвижими имоти – отчитат от българския филиал на международната консултантска компания за недвижими имоти "BG Estates Worldwide ", след приключилото едномесечно пътуващо представяне на българските им проекти на руския пазар.

Международните консултанти по недвижими имоти от "BG Estates Worldwide" се завърнаха през тази седмица след едномесечно пътуващо представяне на българските имоти на руския пазар. Планираното участие започна в края на м. април с участието на компанията на престижното, 12 по ред, Международно изложение в Москва, което е под егидата на кмета на руската столица – Г-н Юрий Лужков.

Припомняме, че на този висок професионален форум компанията, която, освен в София и Бургас, има офиси и в Лондон, Бристол, Дъблин и Москва, бе отличена с първа награда за „активна маркетингова политика на руския пазар за недвижими имоти” сред 200 изложители от 17 страни в света и 11 региона на Русия.

„Вярно е, че очаквахме да постигнем положителни резултати от дейността си в Русия, но достигнатото е много над очакванията ни. Именно заявеният по време на четиридневното изложение в края на април интерес, най-вече от инвеститорски компании, накара мениджмънта ни да реагира адекватно на търсенето и удължихме предварително плануваното едноседмично представяне с три седмици, за да можем да се срещнем с всички, заявили дълготраен интерес към българския пазар сериозни инвеститори.” – каза г-н Александър Александров - Мениджър ключови клиенти на международната консултантска компания.

От проведените срещи в много от руските градове, най-вече - Москва, можем да заключим, че най-голям интерес на руските клиенти има към инвестициите в цели ваканционни селища, и то на етап „одобрен проект”. Втори по интерес са крайните клиенти, желаещи да вложат средства в готови ваканционни имоти по Черноморието ни или в планински курорти, като например Банско.

„От проведените над 70 срещи с потенциални инвеститори, както и на базата на опита ни в България и на територията на ЕС, можем да заключим, че Русия се очертава като втората страна, след Великобритания, чийто стратегически инвеститори са насочили поглед към българския пазар на недвижими имоти” – допълни той.

Редно е да помислим още от сега повече български компании с обединени усилия да представим страната си чрез цялостна стратегия на следващия, 13 Международен форум на недвижимите имоти в Москва през април 2008 г., защото това, първо, ще засили интереса към страната ни, и второ – като закономерно следствие, ще засили туристическия поток.