Един долар е цената, която струва използван "Оскар". Притежателите на престижните статуетки нямат право да продават своите награди, преди да ги предложат на Академията на символичната стойност от един долар.

Седемстотин долара е цената на наема за осем часа за луксозна лимозина за нощта на връчването на наградите, в която е включена и надбавка от 30% от обичайния наем, поради силното им търсене в деня на връчването на наградите.

Пет хиляда ще трябва да платите за включването на продуктите ви в торбичките с подаръци разпращани в домовете на номинираните за наградите, тъй като от Академията вече не разрешават връчването на такива по време на церемонията.

Ако искате да си направите добра прическа, цената за това е седем хиляди и петстотин долара при добър стилист за наградите.

Петдесет хиляди долара е цената на зеления килим, който е дълъг около 50 метра и широк около три метра.

Между половин и един милион долара е цената, която плащат дизайнерските къщи, за да облекат с тяхно облекло звездите.

Сумата в диапазона от един и два милиона долара е типичната касова печалба на филмите получили награда в първия уикенд след церемонията по връчването на наградите.

Цената на 30-секунден рекламен спот по време на наградите е със скромната сума от 1.7 млн. долара.

Между 15 и 20 млн. долара е сумата, което голямо студио похарчва средно за промотиране на номинации. Това включва билбордове в Холивуд, както и реклами във водещи списания.

Двадесет милиона е цената на най-скъпото бижу носено по време на наградите. Това е огърлица носена от Хари Уинстън, номинирана за най-добра поддържаща актриса от филма "Титаник", през 1998 година.

Близо 29.7 млн. долара е цената, която плаща Академията за подготовката на церемонията и всички съпътстващия я събития.

Тридесет милиона долара е бюджетът за тазгодишните награди на номинирания за най-добър филм за годината "Изкупление".

Осемдесет милиона долара са рекламните приходи, които обикновено церемонията носи на медията с права за излъчване на събитието АВС.

Сто и осемнадесет милиона долара са най-големите приходите, донесени от номиниран за най-добър филм на разпространителите си.

И накрая най-голямата сума от 130 млн. долара е за икономиката на Лос Анджелис, които тазгодишните награди се очаква да донесат.