Разработването на нов проект обикновено е свързано с ентусиазъм от страна на участниците и те са напълно убедени в неговата практическа полза. Но защо значителна част от големите проекти се провалят?

Независимо дали става въпрос за основни технологични съоръжения, интеграция след сливане на компании или за нови стратегии за растеж, за тези проекти се изразходват огромни ресурси в продължение на месеци и дори години. И най-често възвращаемостта е доста обезкуражаваща – става въпрос за повече от половината от случаите. А всъщност, загубите само финансови ли са?

В този практически наръчник авторите дават отговори на много и различни въпроси:

защо трябва да се пазите от измамни икономии при новите проекти;
защо е толкова трудно да се неутрализират лошите проекти;
как да ускорите процеса на придобиване на необходимите знания в екипа;
защо проектите излизат от контрол;
какво представлява бизнес творчеството и как се убива то;
как се става лидер на познанието;
необходима ли е среда на психологическа сигурност;
какво не знаете за процеса на вземане на решения;

Авторите на статиите са подкрепили своите твърдения и с успешните практики на най-добрите екипи и лидери в световната практика.

Поредицата на Harvard Business Review предоставя на днешните мениджъри и професионалисти фундаментална информация, от която се нуждаят, за да бъдат конкурентоспособни в този бързо променящ се свят.

От изключителните мислители, чиято дейност е формулирала цялата област, до издигащи се звезди, които ще предефинират начина, по който мислим за бизнеса, в отделните книги от тази поредица ви представяме водещите умове и повратните идеи, които са направили тези трудове задължително четиво за амбициозните бизнесмени в организациите по цял свят.

Екип от автори

Издателство: Класика и Стил

Стр. 196
Цена: 15.00 лв.