След няколкогодишен бум, който продължи около 4-5 години, на пазара на имоти у нас се наблюдава известно забавяне, съвпадащо с изтеглянето на английските клиенти, което започва да става масово явление, коментираха от Форос на провеждащата се в момента пресконференция в БТА.

Доста от агенциите, които работят с такива клиенти, започват да се преориентират, което може да внесе известни трудности за тях.

От агенцията прогнозираха намаляване на броя на клиентите и сделките в сектора през тази година.

В същото време, според тях, моментът е подходящ за обединяване и преструктуриране в сектора на недвижимите имоти и по-специално сред агенциите.

Във Форос са получили десетки запитвания в цялата страна за подобни партньорства.

Форос е получила наградата "Бизнес супербранд" за тази година. Това е световна организация, която работи в сферата на рекламата и брандинга. От 15 години е на пазара на недвижими имоти.

В дългосрочен аспект от компанията планират покриване на 100% от територията на страната.

Проектът Форос франчайзинг представлява предоставяне на технологията, марката и опита на компанията на франчайзинг-получателите. Размерът на таксите ще бъдат индивидуални, в зависимост от големината и връзките на кандидатстващите.

През следващите две-три години, ако компанията успее да наложи своя бранд, е възможно тя да излезе и на пазарите на съседните държави - Румъния, Македония и Турция.