БТК въвежда единен номер за услугите си

От днес, 17 юни, клиентите на БТК ще могат да получават информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер, се съобщава на сайта на компанията. Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента. Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.
„Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна”, каза Главният Изпълнителен Директор на БТК ГРУП Бернар Москени. „Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея”, допълва той.
Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се
Наред с новия номер за клиентите ще продължат да работят и четири от най-популярните услуги на телекома – телефонните справки (11800), номерата за набиране чрез оператор на междуселищни (121) и международни разговори (123), както и услугата „Събуждане по телефона” (120).
В началото на март тази година БТК ГРУП обяви своята стратегия за развитие, фокусирана изцяло върху клиентите. До няколко месеца клиентите на телекома вече ще имат възможност и да управляват абонамента си онлайн. Те ще могат да променят тарифния си план или да заявяват нови услуги без да се налага да посещават центровете за обслужване.