Втората по големина рекламна компания в света WPP Group PLC прогнозира, че 2009 г. ще бъде много трудна, въпреки че отчете растеж на приходите си през третото тримесечие, според очакванията на анализаторите, предаде Ройтерс.

WPP Group, чиито рекламни агенции включват JWT и Ogilvy & Mather, отчита повишение на приходите си с 16.2%, до 1.72 млрд. британски лири (2.76 млрд. долара).

Седем анализатори, анкетирани от Ройтерс, очакваха растеж на приходите на компанията от 3.3% и печалба от 1.66 млрд. британски лири.

WPP Group обяви, че оперативната й печалба е останала непроменена през първите девет месеца и посочи, че няма да е лесно да постигне целта си за растеж на този показател с 15.5 на сто през 2008 г.

Източник: БТА