Мирек Борута, собственик на ресторант в Калифорния разказва, че миналото лято пуснал реклама в интернет.

"Стойността й бе само 500 долара, но бе видяна от 40 000 души. За времето на кампанията посещенията към сайта се утроиха, а за целия активен сезон в ресторанта не остана празно място", обяснява Борута.

От eMarketer Inc. информираха преди месец, че разходите за онлайн реклама в САЩ за 2008 г. възлязоха на 25.9 млрд. долара, или 8.8% от съвкупните разходи.

Година по-рано процентът бе 7.4 на сто, а през 2006 г. той бе 6.0%.

От eMarketer прогнозират, че за настоящата година всеки 10-ти рекламен долар ще бъде похарчен в интернет, а за 2010 г. повишението ще е до 11.4 на сто.