Pew Research Center публикува годишния си доклад за аудиторията, която привличат различните средства за масова информация. Според изследователите за пореден път се наблюдава тенденцията към преориентация на американците от традиционните към интернет медиите.

Доходите на американските вестници са спаднали с 16% за 2008 г., което постави много от тях на границата на фалита. От 2001 г. досега всеки пети журналист в печатна медия в САЩ е загубил работата си.Тенденцията ще продължи и през тази година, при това още по-задълбочена.

Доходите на списанията пък са намалели с 18%, обемът на радиорекламата е намалял с 8%.

Рекламните бюджети на компаниите все повече се насочват към кабелните телевизии (+26%) и интернет (+4%). Големият ръст в телевизията обаче се дължи в голяма степен на политическата реклама в периода на президентските избори.

Кабелните телевизионни канали в САЩ отчитат ръст на аудиторията с 38%, докато интернет медиите се радват на 26% по-висока посещаемост, отколкото през миналата година.