Въпреки икономическото забавяне, големите хотелски вериги не спират разширението си, откривайки нови представителства.

Най-голямата хотелска верига в САЩ - Marriott планира да присъедини към хотелите си още 770 през следващите 4 години, пише Bloomberg.

Рецесията принуждава много малки независими хотелиери Европа и Близкия Изток да се прехвърлят под ръководството на големите вериги.

В несигурните икономически условия, собствениците на по-малки хотели се чувстват много по-сигурни, ако са под шапката на някои голям играч - казват от ръководството на щатската верига.

Плановете за разширение на Marriott идват по време на намаляла заетост и оборот на повечето хотели в света заради кризата, която принуждава повечето компании да ограничават разходите си за бизнес пътувания и срещи.

Това не притеснява ръководството и веригата отвори по-рано тази седмица два хотела в британската столица Лондон и югоизточна Англия. Друг хотел ще отвори врати в Германия през 2011 г.

През изминалата година Marriott отвори 30 000 нови стаи, въпреки че през февруари изнесе данни за неочаквани загуби от 16% за последното тримесечие на миналата година.