За да покаже на българските картодържателите ползите от всекидневната употреба на банкова карта, на 1 април Visa Европа започна национална промоция за всички свои картодържатели. Тя ще продължи 61 дни до 31 май 2009 г., съобщиха от компанията за Profit.bg.

Промоцията има за цел да помогне на картодържателите да осъзнаят, че картата може да се използва и за всекидневни покупки директно на мястото на продажбата, и да се убедят колко по-удобно е това от плащането в брой. За първите 19 дни от април вече са изтеглени 57 победителя от 21 града на България.

Участието в промоцията е много лесно - всяка транзакция в търговски обект на територията на страната и в български уеб сайт, направена с карта Visa, издадена в България автоматично участва в томболата с награди. Няма ограничение в броя на транзакциите, които всеки картодържател може да направи, за да спечели награда. Всеки ден до края на промоцията Visa Европа дава по 400 лв. на трима картодържатели.

„Нашето желание е да обучим картодържателите кои са най-добрите начини за употреба на кредитни и дебитни карти и как да се въползват от приемането на карти Visa в голям брой търговски обекти в цялата страна", коментира Красимира Райчева, Мениджър на Visa Европа за България.

Чрез плащането с картата директно на ПОС терминал картодържателите ще могат лично да се убедят в лесната употреба и ползите от използването на банкова карта за всекидневните си покупки. На практика те ще изпитат удобството да имаш достъп до средствата си по всяко време, да се разплащаш бързо и да се чувстваш сигурен на улицата, защото не носиш пари в брой.

Наградите от промоцията се теглят чрез жребий всеки четвъртък, а имената на банките издатели на печелившите карти се обявяват всеки петък на сайта www.visabg.com. Всички победителите се уведомяват лично от банката издател на тяхната карта, а наградите се превеждат директно в банковите им сметки.

Промоцията на Visa Европа се осъществява от компанията Marksman, която е част от комуникационния холдинг Publicis MARC Group.

Промоцията е част от пан-Европейската кампания „Животът тече по-гладко с Visa", създадена, за да покаже колко по-лесен е животът, когато използваш картата за всекидневните си покупки. Кампанията започна в България на 16 март с рекламния клип „Тичащият мъж" и ще продължи до края на промоцията на 31 май.

Изтеглените късметлии към момента са от София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Своге, Хисаря, Велико Търново, Добрич, Ловеч, Свиленград, Карлово, Разград, Силистра, Габрово, Шумен, Банкя, Созопол и с. Долно Церовене.

В Европа има над 360 млн. дебитни, кредитни и търговски карти Visа. За период от 12 месеца до юни 2008 г. тези карти са използвани за извършването на покупки и за тегленето на пари в брой на стойност над 1.3 трлн. евро, а 11.4% от плащанията в търговски обекти в Европа се извършва с карта Visa.

Основана през юли 2004 г., Visa Европа е членска организация, собственост на и функционираща чрез своите 4 600 европейски банки членове. През октомври 2007 г. компанията стана независима от новото, опериращо в глобален мащаб дружество Visa Inc., придобивайки изключителен, неотменим и постоянен лиценз за Европа.