А. Христов: Йероглифът за криза и възможности е един и същ

Йероглифът за криза и възможности в китайската азбука е един и същ, сподели Асен Христов, председател на НС на Еврохолд България по време на презентация на сделката за контролния пакет акции на Авто Юнион АД от страна на Еврохолд Аутомотив Груп.
„Компанията ни продължава да се оглежда за покупката на нови дилъри в региона", сподели Христов. "Целта е Еврохолд България да стане регионален играч".
„Очакванията ми са през третото-четвърто тримесечие на 2009 г. лизинговият пазар да тръгне нагоре." Запитан за очакваните резултати от компанията за 2009 г. Христов заяви, че такива не могат да се прогнозират, но акционерите на холдинга ще усетят резултатите от работата на дружеството и сделката до края на годината".
Според Христов „цените на Българска фондова борса не отразяват реалните оценки на компаниите". Сега е времето за покупка на автомобили, завърши той.
Авто Юнион АД е български дистрибутор на леки автомобили, с изключителни права за продажбата на Фиат, Ланча, Алфа Ромео, Мазерати и Мазда за България, както и оторизиран дилър на Опел и Шевролет.
Компанията е изключителен представител на Avis Rent-a-Car за България, продава мотопеди Пиаджо, Веспа и Джилера, както и внася ексклузивно моторни масла Castrol и BP.
Сделката включва и придобиването на Авто Юнион Център, една от най-големите офис сгради в София, с обща застроена площ от над 28 000 кв.м, която се планира да бъде използвана за нова централа на Еврохолд България и неговите дъщерни компании.
Стойността на сделката възлиза на около 10 млн. лв.
Общите продажби на ЕАГ и Авто Юнион за 2009 г. се очаква да достигнат 6 000 коли и да генерират оборот от над 120 млн. евро.
Снимка: Асен Асенов, Асен Христов (profit.bg)