Футболният шампион на Англия Манчестър Юнайтед скоро ще свали логото на застрахователната компания American International Group (AIG) от екипите си, съобщиха вчера от клуба, като партньорството с изпадналия в затруднение застраховател официално ще бъде прекратено следващата година.

Отборът, който е една от най-разпознаваемите марки в света, е постигнал договореност за спонсорство със световната компания за управление на риска Aon Corporation.

Aon ще замени като спонсор на тима American International Group Inc, която преди време беше най-големият застраховател в света, но миналата година премина под контрола на правителството.

Съгласно условията по сделката, която влиза в сила през 2010 г., играчите на Юнайтед ще носят на фланелките си логото на Aon през следващите четири години. AIG все още притежава правата за предстоящият сезон.

От Aon засега отказват да коментират финансовите параметри на сделката.

„Доволни сме, че нашата марка ще бъде показвана на над 330-те млн. фенове на Манчестър Юнайтед, както и на безбройните привърженици на футбола по света", казва Грег Кейс, президент и главен изпълнителен директор на Aon.

AIG е постигнала договореност във вторник за продажбата на две свои сгради в Ню Йорк, включително и централата си в Манхатън, според медийни публикации.

Компанията е в процес на продажба на по-голяма част от активите си, за да може да изплати милиардите долари получени под формата на заем от правителството. AIG, която преди време беше сред най-големите компании в света, миналата година се оказа на ръба на фалита, след като финансовата криза се разрази.