Как да запазим най-ценните хора по време на криза?

Един от най-тежките проблеми на пазара на труда в България е недостигът на квалифицирани хора с достатъчно знания и практически умения, съответстващи на нуждите на работодателите.
Не само, че специалистите са малко, но и условията, които поставят пред работодателите понякога са нереалистични и дори непостижими. Недостигът на квалифициран персонал има сериозни последици - свиване на обема на работа, загуба на клиенти, пропускане на проекти.
Фатални резултати за развитието на една фирма във време на криза. В този „глад" за качествен персонал, конкурентите са готови на всичко, за да откраднат най-подходящите хора.
В тази трудна ситуация, да задържи най-ценните си кадри се превръща в основен приоритет за всеки работодател. Но откъде да започне? Как да се справи с този проблем?
Някой от най-важните въпроси, с които един мениджър или специалист по управление на човешките ресурси следва да започне са:
-Как да бъдем успешни лидери на хората си в трудното време?
- Къде е талантът на нашата организация?
- Какъв е ключът за ефективната мотивация на екипа ни?
- Кои са успешните практики?
- Каква е ролята на консултанта и кога да го потърсим?
Отговор на тези въпроси можете да чуете на 24 февруари 2010 г. (сряда). Агенция Thousand Smiles и Profit.bg, с помощта на проф. Нейкова ще предложат и тяхната формула за успех при управлението на персонала в условия на криза.