Министърът на транспорта Александър Цветков призна, че технологично БДЖ се намира в средата на 80-те години на XX век и като цяло компанията е с изостанало развитие.

Все пак най-важното е, че БДЖ в момента е стабилно и задълженията на служителите се изплащат абсолютно редовно, каза още министър Цветков по bTV.

По думите му именно това изоставане е причина за голямата амбиция на плана за преструктуриране и развитие на компанията, който вече е в ход. "Той се усеща с новите услуги, които БДЖ вече предлага", допълни Цветков. Като пример той посочи въвеждането на уикенд влаковете до Бургас и Варна. Цената на двупосочния билет до Бургас е 28 лв. и според министъра е "доста атрактивна".

Планът за преструктуриране на БДЖ включва над 100 мерки, каза още Цветков и допълни: „Само за тази година финансовият ефект от този план трябва да бъде 53 млн. лв. На този етап планът се изпълнява и приходите са факт".

Източник: bTV