Печалбата преди облагане с данъци се увеличава от 3.7 млн. лв. за първото полугодие на 2009 г. на 4.5 млн. лв. за текущия период или ръст от над 20%.

Компанията отчита ръст на продажбите на всички основни сектори, с изключение на строителството, където основният пазар в България продължава да се свива.

Продажбите в крерамичната индустрия бележат сериозен ръст на всички основни пазари, като водещи са Турция, Близкия изток и Северна Африка.

Продажбите в сектора на стъклото бележат по-слабо възстановяване от керамиката, най-вече поради по-бавното възстановяване при производството на бутилки.

Сериозно се увеличават и приходите от продажби на продукти в сектори като хартия, гумени профили, пластмаси и др.

Делът на износа продължава да расте. Географията на продажбите се развива с нови пазари в Азия и Африка, като Индия, Пакистан, Виетнам, Кения, Южна Африка и други.

Основните разходи, като тези за материали, възнаграждения и други нарастват с около 15% спрямо същия период на миналата година. Единствено при разходите за външни услуги се отчита сериозен ръст от близо 50%, което в най-голяма степен се дължи на увеличението на разходите за транспорт, свързано с ръста на цените на течните горива.

Компанията отново стартира програма за наемане на безработни лица в региона на Вятово по програма „Социални помощи за осигуряване на заетост". Понастоящем първите близо 20 човека са назначени, като общият им брой до края на годината се очаква да надхвърли 40 човека.