Икономическият оптимизъм на германците се върна
Потребителското доверие в Германия достигна най-високото си ниво през последните три години, след като икономиката започна да се възстановява, а процентът на безработицата се понижи.
Индексът на потребителското доверие през ноември, изготвен от международната компания за маркетингови проучвания GfK Group, се задържа на същото ниво като предишния месец от 4.9%.
За пети пореден месец потребителите са оптимисти относно икономиката в бъдеще, показвайки, че германците продължават да вярват в значителния икономически подем през следващите месеци.
Във връзка със значителното облекчаване на пазара на труда, добрите настроения на потребителите ще доведат до допълнително стабилизиране на вътрешното търсене, допълниха от GfK Group.
Миналата седмица германското правителство обяви прогнозите си за ръст от 3.4% през тази година и 1.8% през 2011 г.
Източник: БГНЕС