Fox Broadcasting е продала и последните останали рекламни спотове по време на финала по американски футбол на Националната футболна лига (НФЛ), известен като Супербоул, който ще се проведе през февруари 2011 г., информира WSJ, позовавайки се на източник близък до телевизионната компания.

Fox успява да продаде рекламите с месеци по-рано в сравнение с предходните години, когато изпитващата затруднения икономика на САЩ намали рекламните бюджети на рекламодателите и особено на тези от автомобилната индустрия.

По-голяма част от ТВ рекламите по време на Супербоул обикновено се разпродават през есента, но продажбата на последните няколко може да отнеме и до януари месец.

Темпът на продажбите на телевизионната реклама през тази година беше ускорен от конкуренцията между производителите на автомобили, мнозина от които се завръщат на този пазар.

Автомобилните компании, които са закупили рекламно време включват General Motors, южнокорейските Kia Motors и Hyundai Motor, както и германската Audi. Други рекламодатели, които ще се популяризират сред телевизионните зрители са GoDaddy.com, PepsiCo Inc., Anheuser-Busch InBev и E-Trade Financial.

Цената 30-секундния рекламен спот по време на предстоящия Супербоул е между 2.8 млн. и 3 млн. долара, или над цената от миналата година, която беше между 2.5 млн. и 2.9 млн. долара.