2010 година бе трудна за Pepsi Co. и компанията стана свидетел на спад на продажбите с 2.6%, което я праща от второ на трето място като най-голям производител на напитки в САЩ след Coca-Cola и ... Coca-Coca Light.

Диетичната напитка на Coca-Cola Company, която е само дериват на основния продукт, се оказа на крачка от емблематичното лице на марката. Този тип напитки спечелиха популярност през последното десетилетие и ако през 2000 г. в топ десет на най-продаваните безалкохолни напитки в САЩ имаше едва две от тях, сега те са четири.

Beverage Diges съобщава, че през миналата година Coca-Cola Company е изпреварила основния си конкурент с 1.6 млрд. каси, продадени повече.

Въпреки това и двете компании са отчели спад в продажбите. За Coca-Cola той е 0.5%, а за Pepsi- 2.6%.