В. Панев: Повечето УД написаха домашното си за нови клиенти
Голяма част от управляващите дружества написаха домашните си по отношение на това как да достигнат до повече клиенти, въпреки летаргията в сектора от 2008 г насам, каза Владислав Панев, председател на съвета на директорите на Статус Капитал.
Много от тях започнаха да предлагат нови продукти, включително фондове на паричния пазар, все повече фондове, които инвестират в чуждестранни ценни книжа, в суровини, има продукти като спестовни планове и други комбинирани продукти на дружества, свързани с търговски банки.
Това са усилия в посока на това как бихме могли привлечем средната класа клиенти, след като се оказа, че има ултраконсервативни спестовници, които вероятно не са нашият таргет и има ултрарискови играчи, които ни бяха таргет до 2007 г., но не са стабилната базата, на която можем да стъпим, за да се разширяваме като клиенти и активи.
Може би е въпрос и на законодателство. Темата за инвестиционните съветници беше доста широко дискутирана през последните месеци, но за съжаление няма да бъде включена в последните промени на законите, отнасящи се до нашата индустрия.
Може би трябва и на ниво асоциация да поговорим, да видим дали можем с комбинирани усилия да направим повече точки за продажба и да обучим повече инвестиционни съветници. При всички положения следващите една-две години ще бъдат критични в това отношение, според Панев.
„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.
Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.