Ал. Маджиров: Няма ни в масовите медии
Дейността на фондовата индустрия у нас се следи основно от специализираните издания, без тя да намира място в масови медии, като телевизиите например. Така Александър Маджиров, портфолио мениджър в ОББ Асет Мениджмънт, си обяснява слабата известност на фондовете сред населението и има пряка връзка с инвестиционната култура на населението ни.
Александър Маджиров бе сред участниците в панела „Взаимни фондове" на специализирания финансов форум „Шумът на парите" 2011. Организатори на събитието са Pprofit.bg и Thousand smiles.
Фондовата индустрия у нас, според него, претърпя развитие през последното време и то в посока на разширяване на гамата на предлаганите продукти. Като пример за това експертът даде инвестиционните планове на УД-та, част от банкова институция, които са съчетание на депозит и инвестиция във фонд. В този случай лихвата по депозита, когато вложението е съчетано с фонд, става по-привлекателна.
„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.
Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.