Google може все още да е най-посещавания уебсайт в света, където посетителите прекарват близо по 2 часа месечно, но средностатистическият интернет потребител в САЩ прекарва близо 4 часа повече време във Facebook, според ново проучване на Nielsen.

Общо 176.2 милиона души в САЩ са посетили Google през август, според проучването. Това е повече в сравнение с Facebook (163.2 милиона), Yahoo (149.0 милиона), Microsoft (134.4 милиона) и YouTube (128.0 милиона).

При конкуренцията за вниманието на потребителите Facebook обаче е номер едно. Средностатистическият интернет потребител в САЩ е прекарал 7 часа и 46 минути във Facebook през август. Това означава 15.5 минути на ден. За сравнение средностатистическия посетител на Google е прекарал само 1 час и 46 минути на сайта през август.

Друга изненада е, че YouTube не е второто поред място където се убива най-много време интернет (1 час и 41минути). Второто място е за AOL (2 часа и 53 минути), а третото за Yahoo (2 часа и 12 минути).

Като цяло интернет потребителите в САЩ се прекарали средно 30 часа онлайн през август, посещавайки средно 99 домейна и са разгледали 3 123 уеб страници. Общо 216 милиона от 275-те милиона американци, които имат достъп до интернет, са влизали в мрежата през август.

Проучването показва, че Facebook отнема все повече и повече време от живота на хората. През август 2010 г. средностатистическия американец е прекарвал 5 часа и 46 минути месечно в социалната мрежа. Само година по-късно това време се е увеличило с цели три часа.

Колко време мислите, че прекарвате месечно във Facebook?