Космическият туризъм се развива толкова бурно, че вече се появи и борба за клиенти. За момента най-силният конкурент на пазара е компанията на сър Ричард Брансън Virgin Galactic, разполагаща със собствен космодрум и космически совалки.

Брансън смята да започне да изпраща туристи в космоса още през тази година, а сред платилите по 200 000 долара за пътешествието бизнесмени и звезди наскоро се нареди и Аштън Кътчър.

Нова компания обаче реши да развали монопола на Virgin Galactic: компанията STAR (Space Transport and Recovery), базирана в Атланта, търси инвеститор, който да доведе до край построяването на космическия й кораб „Хемрес“.

Представители на STAR обявиха, че не им достигат едва 4 млн. долара, за да завършат кораба, а след това ще изпращат туристи в Космоса за 150 000 долара, което е по-евтино отколкото при Virgin.

„Хермес“ се управлява от двама пилоти и може да побере шест авантюристи, решили да се отделят на 100 км от Земята. От тази височина пътешествениците ще могат да се насладят на всички прелести на безтегловността. Корабът ще предлага и илюминатори, от които пътуващите ще могат да се насладят на гледката.

Все пак Брансън има няколко коза: първо, неговият проекти е вече завършен, и второ- заедно с Playboy компанията му разработва първия космически стриптийз бар.

Първият космически стриптийз бар по същество е орбитална станция, в която ще има и ресторант и дискотека. Безтегловността и панорамния изглед към Земята обещават да е доста интересно...