Потребителите са по-склонни да кликнат на реклама през мобилния си телефон, отколкото на реклама онлайн, заяви Пол Палмиери, изпълнителен директор на Millennial Media, в интервю за CNBC.

„Средното клик-съотношение на реклами в интернет е около 0.7%, докато това на реклами в мобилни устройства между 0.8 и 1%“, допълва още специалистът.

Както Палмери обяснява обаче, важното е да имаш правилната реклама на правилното място.

Според изпълнителния директор на Zillow – Спенсър Раскоф, потребителят на смартфон е три пъти по-вероятно да кликне на реклама на компанията, в сравнение с нормалните онлайн потребители.

Към настоящия момент мобилното рекламно пространство се доминира от Google (GOOG), Millennial Media (MM) и Apple (AAPL) с около 56% от пазара.

Компанията Millennial Media е вградена в над 35 000 различни мобилни апликации, което я прави добре позиционирана.

„Когато ни покажете реклама, на която е много вероятно да се кликне, ние можем да я покажем на много хора“ допълва още Палмиери.

Социалната мрежа Facebook се опитва да заема голяма част от пазара на мобилно дисплейване на реклами, но все още не успява.

Въпреки че компанията инвестира значително в сегмента поради огромния потенциал за ръст, приходите от мобилна реклама са все още незначителна част от общите.

Приходите на Millennial Media са се повишили със 75.6% през второто тримесечие до 39.4 млн. долара. За третото тримесечие от компанията очакват приходи в рамките на между 43.5 и 45 млн. долара.