Японската модна компания Uniqlo има сериозни намерения да разшири дейността си в САЩ.

Главният изпълнителен директор на компанията заяви, че иска годишните й глобални продажби да стигнат 50 млрд. долара до 2020 г.

През май Uniqlo нае тенис звездата Новак Джокович, за да привлича щатските клиенти, а сега засилва и рекламното си присъствие.

Тази седмица Джокович се появи на Пето авеню в Ню Йорк, за да рекламира тенис линия дрехи, в чието създаване е участвал.

Изпълнителният директор на Uniqlo за САЩ Шин Одаке пък сподели как веригата планира да стане най-големия продавач на дрехи в САЩ от четвърти в момента. Компанията ще пусне сайт за електронна търговия през тази есен, което се очаква да я приближи до целта и един ден да генерира 10 млрд. долара годишни продажби в САЩ.

Uniqlo има три магазина в Ню Йорк и ще отвори нов магазин в Ню Джърси в края на септември, последван от нов магазин в Сан Франциско през октомври.

Компанията има за цел да отвори между 10 и 20 магазина в САЩ в следващите 18 месеца до две години.

Съдейки по огромния успех на компанията в Ню Йорк, разширяването на дейността й в САЩ не би трябвало да е проблем.