От 2009 г. насам Apple е удвоила рекламния си бюджет, който достига 1 млрд. долара за финансовата 2012 г., обяви компанията в годишния си отчет.

През 2009 г. рекламният бюджет на Apple е бил "едва" 501 млн. долара.

В основата на това увеличение са iPhone (пуснат през 2007 г.) и iPad (пуснат през 2010 г.).

Рекламният бюджет на Apple е нараствал минимално от базовите 467 млн. долара през 2007 г. до 2010 г.

ОТ 2010 г. Apple започна пускането на серия нови продукти от моделите iPhone и iPad, която о най-новите представени модели са iPhone 5 и iPad Mini. И двата модела излязоха на пазара в последните няколко седмици.

Рекламите на Apple са продукт на рекламната агенция TBWA/Media Arts Lab.

Продажбите на смартфоните iPhone и таблетите iPad са астрономически, така че разходите на Apple за продажбите като процент от общите приходи дори намаляват от 7% през 2011 г. до 6% през 2012 г.

С други думи тези 1 млрд. долара в момента са още по-ефективни за продажбите, отколкото преди.