Вече знаем, че всички компании са представени във Facebook и дори отделят много време и средства, за да си изградят добър имидж там.

LinkedIn вече също предлага на компаниите да публикуват съдържание с корпоративен профил, като техните последователи могат да харесват, коментират и споделят постове в мрежата.

Track Social е компания за анализи, която следи как 10 000 марки са представени в социалните мрежи.

От там представят 10-те най-харесвани марки в LinkedIn.

Тази класация изглежда по доста по-различен начин от класацията за Facebook. Тук доминират повече консултантски компании и други „сериозни” фирми.

Например - IBM не е в топ 10 на най-харесваните марки във Facebook, но тук е на номер 2.

Disney и L'Oreal се представят чудесно в мрежата на Закърбърг, но не и тук.

Ето как изглежда топ 10 за LinkedIn:

10. Ericsson получава по 31 лайка на ден

9. L'Oreal получава по 33 лайка на ден

8. McKinsey & Company – 33 лайка на ден

7. Research In Motion (RIM) – 41 лайка на ден

6. Oracle – 41 лайка на ден

5. The Walt Disney – 42 лака на ден

4. Deloitte – 48 лайка на ден

3. Microsoft - 70 лайка на ден

2. IBM - 102 лайка на ден

1. LinkedIn- 198 лайка на ден, макар това да е „нелоялна конкуренция”.