Цената на лъскавите, дигитални или неонови билбордове, които огряват площад Таймс Скуеър в Ню Йорк, е между 1.1 млн. и 4 млн. долара на година, информира Wall Street Journal.

Собствениците на високата сграда, която се намира на средата на пресечката между Бродуей и Седмо авеню, печелят по 23 млн. долара на година от билбордовете, които я покриват.

Това е и най-скъпият комплект билбордове в целия свят.

Цената обаче е относително ниска като се има предвид, че 30-секундна телевизионна реклама по време на финала по американски футбол, известен като Супербоул, струва до 3.8 млн. долара.

Билбордовете на Таймс Скуеър са забелязвани не само от туристите. Те също така влизат в кадър в множество телевизионни предавания и филми.

Всяка Нова година пък тази инвестиция се отплаща на компании като Toshiba, TDK, Dunkin Donuts, Anheuser-Busch, Sony и лентата с новини на Dow Jones, тъй като техните реклами влизат в кадър и биват видени по цял свят, докато милиони чакат за традиционното спускане на огромното кристално кълбо.