Преди броени дни LG се възползва от възможността да накаже свой конкурент за излишния патос: опитвайки се по аналогия с Apple да вдигне шум около новия си смартфон Galaxy S4, Samsung пусна реклама на Times Square със слогана «Be ready» . Разположена малко по-високо от тази на Samsung, рекламата на LG гласеше «LG Optimus G is here 4 you now!». Благодарение на успешното оформление и удачно поставяне, може да се помисли, че двете послания визират едно и също. Така LG не само поряза съперника, но и застави неговата реклама да работи в своя полза. Морално или не, тази практика успешно е била прилагана и в други бизнеси. Как се краде реклама? Нека видим:

Kingfisher срещу Jet Airways

Неочаквано остроумие показа индийската авиокомпания Kingfisher в отговор на реклама на превозвача Jet Airways , с която е в силна конкуренция. Над билборда на Jet Airways с лозунга "We’ve changed"( „Ние сме се променили“), намеквайки на по-високото ниво на обслужване, Kingfisher поставят свой с думите „We made them change“ ("Ние ги променихме"). Този рекламен трик стана известен далеч извън границите на Индия.

Въпреки това Kingfisher загуби войната с Jet Airway – днес делът на индийския авиопревозвач на пазар е около два пъти по-малък от този на основния конкурент, а през 2012 г. компанията бе изправена пред предизвикателства като дългове и стачка на служителите. Jet Airways има всички основания да пусне билборд със слогана „Ние ги разорихме“.

Вижте още:Пародия с лога на компании - истината боли

Murphy’s срещу Budweiser

Отговорът на рекламата на конкурент често е пародия, но и там има наистина добри примери за попадения в целта. Производителят на ирландска тъмна бира Murphy's успя да „ухапе“ повече от успешно своя конкурент- гигантът Budweiser. Budweiser пусна реклама на своето ново приложение за мобилни телефони, в което можеха да се „събират“ слънчеви дни, срещу които получавате намаление за бира. Рекламният слоган гласеше: "Колкото по-горещ е денят, толкова по-малко плащате" и клипчето започва с гледка към слънчев плаж.

В пародийния клип на Murphy's се залага на това, че Budweiser няма никаква представа за истинското ирландско време - над героя не грее слънцето, а се лее пороен дъжд. Приложението, което бе представено от Murphy's, обещаваше безплатна бира за събиране на дъждовните дни и мотото на кампанията е: "Когато има дъжд, ние наливаме" Това е наистина, наистина добър урок защо си струва да отделим малко време на метеорологичните доклади.

Вижте още: 10 марки бира доминират баровете по света

Audi срещу BMW

Войната на автомобилните гиганти в Германия отдавна е влязла в енциклопедиите на търговските войни и нито една реклама на конкурента не остава без отговор. Например, през 1990 г. Mercedes Benz получава златото в Кан за филм, в който е отразена истинската история на катастрофа в Южна Африка, при която водачът пада от скала, но тъй като е с колан, не получава никакви сериозни травми. В отговор BMW снима своята реклама на същото място, заявявайки, че тяхната кола сама „взема“ завоите.

През 2006 г. започна конфронтация между BMW и Audi, известна като "Кола на годината" Всичко започна с BMW, която поздравява Audi с победата в конкурса „Автомобил на годината“ в Южна Африка, а под съобщението се е подписва като „победител в световния конкурс "Кола на годината".

През 2009 г. в Санта Моника в Южна Калифорния се появява билборд на Audi A4 с лозунга «Ти си на ход, BMW» («Your move, BMW»).

Отговорът не се забавя дълго - една седмица по-късно от другата страна на пътя се появява плакат на BMW M3 с лозунга «Мат» («Checkmate").

Вижте още: Ода за евтината кола

Pepsi против Coca-Cola

Цялата история на Pepsi минава през конфронтацията с Coca - Cola и схватките в историята на двете марки са много. Например през 2005 г. Pepsi прави реклама с Дейвид Бекъм ("Това просто не е деня на Бекъм") , която пародира рекламната кампания на Coca - Cola , стартирала през 80-те г. - в поредица от реклами момче протяга бутилка с безалкохолната напитка на своя идол, изгонен от полето, и той, отпивайки, се усмихва и подарява на момчето фланелка. Например, във видео за испанския пазар, се снима Диего Марадона.

Пародията на Pepsi макар и остроумна,за съжаление закъснява повече от 20 години, така че много хора не успяват да оценят хумора.
Вижте още: Войната между Coca-Cola и Pepsi

Diet Coke срещу Starbucks

Очевидно в търсене на нови конкуренти, в Ню Йорк, Coca - Cola публикува плакат на Diet Coke в близост до кафене Starbucks , с надпис, който гласи: " Кой има време да се реди на опашка за лате?“

Вижте още: 10 реклами, поставени на много неподходящо място