Interbrand ще проведе за първи път в България семинар на тема „Как да измерим стойността на марката?”. Фирмата ще представи своята методология за измерване на стойността на марките по време на еднодневно събитие, което ще се проведе на 10.06.2013 г., понеделник, в зала „Европа” на „Новотел София”.

Майкъл Питиг, Директор Бизнес развитие и маркетинг в Interbrand за Централна и Източна Европа и член на УС на организацията, има богат стратегически опит и маркетингово мислене, които допринасят за успеха при реализирането на мащабни брандинг проекти на марки като BMW, VW, Hugo Boss, MINI, Roche, EDF, Evonik, Deutsche Telekom, Salewa и други.

“В това динамично и нестабилно икономическo време, голяма част от българските компании имат нужда да измерят стойността на създадените от тях брандове и да монетизират направените инвестиции през годините в марките, наложени от тях”, сподели Петя Стоянова, старши маркетинг консултант в консултантска фирма „Пауър Бранд”, организатор на семинара.

Информацията, свързана със стойността на марката е от изключително значение за фирмите, когато им предстоят сливания, придобивания на дялове, управление и лицензиране на марки, планиране на значителни инвестиции в нови брандове, преструктуриране на вече съществуващи и др. финансови операции.

Майкъл Питиг ще запознае специализираната публика на семинара с методологията за оценяване на марките на световно признатата консултантска фирма в областта на създаване и оценка на марки - Interbrand. Специалистите, които посетят обучението, ще получат отговори на въпроси като: Защо и кога се налага да знаят стойността на марката? Как да оценят силата на една марка? Кои са факторите, които влияят върху това? и други.

Целта на организаторите на семинара е аудиторията да разбере на финала как да обедини представените практики във финансов модел, който мери до каква степен марката може да създаде икономическа стойност за своя собственик.

Специализираното обучение е насочено към маркетолози и финансисти, екипи, които управляват повече от една марка, компании, на които им предстоят сливания, продажби или придобивания,финансови, маркетинг и бизнес консултанти.

Марките са едни от малкото бизнес придобивки, които могат да донесат дългосрочна възвращаемост. Фирмите, които управляват повече от една марка, използват оценката на марките, за да рефокусират бизнеса върху дадени брандове, да мотивират екипите си, да създадат икономическа основа за различни решения, свързани с промяна на брандовете и инвестиции в тях.

Събитието е част от поредица практически маркетинг семинари на тема “Животът на една марка”.