Chevrolet продаде рекордните 2.5 милиона автомобила в световен мащаб за първите шест месеца на 2013 г., като по този начин отбеляза 1.4-процентен ръст спрямо същия период на 2012 г.

С това марката постигна 11-о поредно тримесечие с ръст на продажбите, благодарение на новите продукти като субкомпактния модел Onix в Бразилия, големия седан Impala в САЩ и пикапа от среден клас Colorado в Югоизточна Азия.

Като цяло General Motors Co. отбеляза продажби от над 4.85 милиона автомобила за първото полугодие на 2013 г. или ръст от почти 4% спрямо същия период на 2012 г.

“Chevrolet е в разгара на най-агресивната продуктова офанзива в историята на марката,” отбелязва Алън Бейти, изпълнителен вицепрезидент на Global Chevrolet.

“Продължаващият ръст по света е резултат от целенасочените усилия за разширяване на присъствието на Chevrolet в развиващите се пазари, както и връзките с клиентите чрез предлагане на правилните продукти, технологии и обслужване на високо ниво.”

В Съединените щати гамата от малки автомобили на Chevrolet продължава да привлича нови клиенти на марката. Общите продажби на Sonic, Spark, Cruze и Volt бележат ръст от почти 25% за първата половина на 2013 г.

Продажбите на пълноразмерните пикапи също са с ръст от 23% за същия период и дилърите вече доставят напълно новия Silverado на нетърпеливите клиенти с ускорено темпо, постигайки период от едва десет дни задържане на автомобил в дилърствата.

Продажбите на Chevrolet в Китай нарастват с 6.1% до над 322 000 броя, благодарение най-вече на силното представяне на модели като Sail, Cruze, Malibu и Captiva.

Петте най-големи пазара на Chevrolet за първите шест месеца на 2013 г. са: САЩ (1.02 мил.), Китай (322 000), Бразилия (305 000), Мексико (91 000) и Русия (80 200).