Еволюцията на Facebook
Най-голямата социална мрежа в света - Facebook, измина дълъг път от 2004 г., за да стигне дотук. Вижте някои от най-осезаемите промени и нови функционалности на сайта през годините, подбрани от Forbes:
2004 г: Добре дошъл thefacebook.com
Така е изглеждал Facebook в първите си дни. Преди да има 1 милиард потребители, сайтът е бил достъпен само за студенти в Харвард.
2005 г: Първоначалният профил във Facebook
Така е изглежда един профил във Facebook през 2005 г. (тогава потребителите е можело да конкретизират, че търсят "Произволни забавления.")
2006: Профилът на Марк Закърбърг
През 2006 г. е първият голям редизайн на Facebook. Към страницата на потребителите са добавени Новини (News Feed).
2008 г: Началната страница на Facebook
През 2008 г. се появява по-изчистена начална страница за нарастващия брой потребители на Facebook.
2009: „Какво мислите?“
През 2009 г. новините са заменени с Новини в реално време (Real-Time Stream). Facebook също така започва да пита потребителите "Какво мислите?", подтиквайки ги да обновяват статусите си.
2010 г: Обновяване на профилите
Facebook отново внася промени в начина, по който изглеждат профилите на потребителите през 2010 г.
2010 г: Страници във Facebook
Харесвате ли лейди Гага? "Харесали" ли сте страницата й във Facebook? През 2010 г. компаниите и знаменитостите получиха възможност да канят почитатели и клиенти и да си общуват с тях във Facebook.
2011 г: Странична лента (Ticker)
Следенето във Facebook стана още по-лесно през 2011 г., когато към началната страница бе добавена лента, показваща какво правят приятелите ви в социалната мрежа в реално време.
2011 г: Видео чат
През 2011 г. Facebook позволи на потребителите си да осъществяват видео разговори.
2011 г: Здравей, таймлайн (Timeline)!
През 2011 г. социалната мрежа се отказа от концепцията за "стена" и представи Таймлайн.
2011 г: Facebook абониране
Facebook представи функцията абониране през 2011 г., позволявайки на потребителите да виждат обновяването на статусите и постовете на хората, за които са абонирани. В момента функцията се нарича "Следвай," а настройките й за сигурността могат да объркат дори и най-опитните потребители на Facebook.
2012 г: Facebook App Center
За да задоволи нуждите на нарастващите си потребители през мобилни устройства, през 2012 г. Facebook пусна App Center. В него първоначално имаше около 500 приложения за Facebook, основно игри.
2012 г: Facebook придоби Instagram
През пролетта на 2012 г. Facebook придоби сайта за споделяне на снимки Instagram за 1 млрд. долара. Закърбърг описа сделката като "важно събитие за Facebook."
2013 г: Graph Search
По-рано тази година Facebook представи Graph search. Така наречената "социална функция за търсене" улеснява търсенето на информация в социалната мрежа за приятели и приятели на ваши приятели.