Според независимо проучване на Studie Digital Brand Champions, производителите на автомобили са много успешни в интернет. Кой предлага най-добрите услуги в мрежата? Коя компания има най-последователни съобщения?

Коя усвоява онлайн тенденциите най-бързо и коя най-добре комуникира със своите клиенти? Вижте кои са марките, които се справят най-добре в мрежата, както и защо:

10. Vodafone (116 от 160 точки)

Мобилният оператор в момента се справя с много критични коментари. Но що се отнася до взаимодействие с клиентите, компанията е една от най-добрите в света. Ако клиентът не може да намери помощ в уебсайта им, може да избира между разговор с представител на сервиз или денонощна телефонна линия.

9. O2 (116 от 160 точки)

Миналогодишният победител е с осем места назад тази година, но поне в сравнение с Vodafone е по-напред. Авторите на изследването критикуват компанията, че понякога се забавя да отговаря на запитванията на клиенти.

8. Otto (116 от 160 точки)

Компанията добре е овладяла цифровите технологии и - в сравнение с подобната компания Amazon, е много по-напред в класацията. Американците са на 104-о място.

7. H&M (117 от 160 точки)

Личният моден съвет е от голяма важност. H&M добре знаят това и именно затова предлагат на своите клиенти виртуална съблекалня за перфектното онлайн шопинг преживяване. Жените могат да избират между десет онлайн манекена, които да облекат от главата до петите или от шапката до обувките в случая.

Мъжете избират между осем. Потребителите могат да споделят тези облекла с приятели в социалните мрежи, които да одобрят или критикуват решението им.

6. Nike (118 от 160 точки)

Спортната компания следва всички последни онлайн тенденции. В допълнение към популярното приложение за iOS и Android, предлагат същото и за телефони с Windows.

5. Samsung (119 от 160 точки)

Корейците също са особено популярни в мрежата, а фен базата им във Facebook е огромна. Samsung интегрира клиентите си, реагира бързо на исканията и отговаря на запитванията им светкавично. Освен това компанията за електроника използва платформи като Tumblr и Pinterest, което е иновативно за подобна марка.

4. Mercedes-Benz (121 от 160 точки)

Mercedes, друг производител на автомобили, също е в челната десятка. Компанията се опитва да управлява и свързва своите различни акаунти в социални мрежи със сайта си и публикува съдържание с високо качество и винаги актуална информация.

3. ebay (122 от 160 точки)

Виртуалната търговска марка има особено голяма популярност в интернет общността. В Google месечно има повече от 30 милиона търсения за Ebay. Освен това, по отношение на брой кликвания, платформата е в челните места.

2. BMW (125 от 160 точки)

Базираният в Мюнхен (Германия) производител на автомобили впечатлява особено със съдържанието на предварителния доклад на IAA, както и при представянето на нови модели.

1. Audi (127 от 160 точки)

Кой предлага най-добрите услуги в мрежата? Коя компания има най-последователни съобщения? Коя усвоява онлайн тенденциите най-бързо и коя най-добре комуникира със своите клиенти?

Audi надмина останалите марки във всички категории. Автомобилният производител отдава голямо значение на присъствието си в мрежата и това се вижда добре от резултата в класацията.