Поредният проект, сега вече български, за тунинговане на легендарния народен автомобил от времето на ГДР - "Трабант", събра очите на ценителите. Новината е на Autoevolution, цитирано от novini.bg. Разработката е на българско ателие "Kokonja".

"Трабант" RS е истински автозвяр с двигател от Fiat Coupe с мощност 220 к.с. - 10 пъти повече от първото поколение на модела. Не се уточнява обаче колко по-тежък е "българският Трабант". Заводската версия на машината тежи само 600 кг, като според информацията дори намесата на хората от KoKonja едва ли е увеличила значително това тегло.

В същото време обаче автомобилът може да се похвали с впечатляващо съотношение "маса-мощност". Полученият "Трабант" RS е оборудван със спирачна система Brembo и спортно окачване. Доработен е и външният вид на автомобила - той е боядисан в яркосиньо и е оборудван с големи джанти.

В салона, който е изцяло променен, има кожа и алкантара.

Повече за тунинга на немската социалистическа кола, четете в novini.bg.