Мтел с първо по рода си приложение за управление на услуги
Клиентите на Мтел вече могат да използват първото по рода си приложение за управление на услуги през смарт устройство.
Чрез „Моят Мтел” те ще управляват самостоятелно своето потребление и услуги навсякъде и по всяко време. Така потребителската им информация е още по-прозрачна и достъпна.
С „Моят Мтел” клиентите ще могат да виждат своята текуща сметка, неплатени фактури и да следят включените минути в тарифния си план.
Приложението дава свободата лесно, бързо и удобно да се управляват основни услуги, да се добавят Екстри към тарифните планове, да се променят предпочитани номера в групата „Семейство и приятели” и „Любим номер”.
В допълнение то показва на карта най-близките Мтел магазини с информация за работното им време, адрес и телефон за контакт.
„Моят Мтел” е достъпен за смартфони с операционна система Android, версия над 2.2, а съвсем скоро и потребителите на iOS ще могат да се възползват от него.
Трафикът, генериран през приложението, е напълно безплатен и не оказва влияние върху мегабайтите на максимална скорост, включени към тарифните планове на телекома.