All Channels е новата ПР и дигитална агенция на Мтел
Новата ПР и дигитална агенция на Мтел е All Channels. Звената All Channels | PR и All Channels | Interaction поемат обслужването на информационната и комуникационна програма на телекома.
Те ще отговарят както за външните и вътрешните, така и за онлайн репутацията и комуникационните активности на оператора.
Конкурсът за избор на комуникационен партньор стартира през април и в него участваха седем ПР агенции.
Богатият опит в предоставянето на интегрирани комуникационни решения, креативните идеи и ефективните презентационни умения бяха основен фактор при избора на агенция.
Досега обслужваща агенция на оператора беше Грейн адвъртайзинг, която в последните години помогна на Мтел да се утвърди на телеком пазара като лидер и да създаде тренд, който останалите играчи следват.