Новият емблематичен модел на Samsung - Galaxy S6 в двете си разновидности, се радва на изключителен интерес от страна на потребителите.

Нещо повече, моделът със заоблени краища вече бе изчерпан на много от пазарите, на които се предложи за пръв път.

Шестата версия на модела вече е определян като най-добрия Android-смартфон на пазара. Както всяко нещо обаче, и този смартфон не е съвършен.

Какви точно проблеми стоят пред потребителите на този нов смартфон? Те са по три направления – батерията не е заменяема, нямат слот за разширяване на паметта и не са прахо- и водоустойчиви.

Разбира се, сериозен проблем за някои потребители може да е по направление и на високите им цени. Практиката сочи, че три месеца след представянето на модела цената му пада с между 10 и 20%.

И докато последните два проблема биха могли да се преглътнат от потребителите, проблемът с батерията може да е доста неприятен.

След много запитвания от Samsung определиха каква ще е цената на замяна на батерията в оторизирани сервизи на компанията.

На първо място, потребителите трябва да знаят, че батерията е с гаранция от една година и тя ще бъде безплатно отремонтирана, ако е дефектна, или в рамките на първата година от ползването на смартфона загуби 20% от живота си. Разбира се, разходите за изпращане на смартфона до оторизираните сервизи са за сметка на потребителите.

След изтичането на гаранционния срок подмяната на дефектна батерия ще се таксува срещу 45 долара. Това е далеч по-ниска цена, в сравнение с исканите 79 долара за замяна на батерията на конкурентните iPhone на Apple.